Hyundai планує випустити нову Сонату 2011 у трьох різних комплектаціях: GLS, SE і Limited (з назви можна зрозуміти що, випуск останньої версії буде обмежений). Суттєво оновлена Hyundai Sonata сильно нагадує свого попередника 2010 року, оскільки габаритні розміри у двох моделей практично однакові. З одного боку, новий автомобіль - це не що інше, як середньорозмірний седан. Однак збільшена колісна база робить більш просторим салон нової корейської машини, що надає новій Sonata схожості з більш "дорослим" класом автомобілів, таким як Хонда Аккорд.

Нова Hyundai Sonata повністю поєднує витонченість і гармонійність практично у всіх деталях: від великої хромованої решітки радіатора і до тонкого та елегантного профілю кузова. Витончений капот оновленої Сонати робить машину просто повітряною порівняно з попередньою версією і більшістю потенційних конкурентів. Хендай Соната 2011 року містить у собі елементи різних стилів, які можуть нагадувати Lexus ES. Проте, корейська новинка має досить яскраво виражену індивідуальність і вражаючий дизайн.

Чудова посадка водія в Сонату - хороша передумова для відмінного огляду. Інтер'єр салону автоновинки є доволі сучасним, але, тим не менш, повністю самобутнім його не назвеш. В усьому салоні досить легко вгадуються подібності з рішеннями дизайнерів Cadillac CTS і Volvo. Задній ряд сидінь розглянутого корейського автомобіля доволі широкий, до того ж пасажири на задніх сидіннях не повинні замислюватися, куди подіти свої ноги - місця достатньо. Але все-таки людина високого зросту може відчути себе в корейському седані незатишно, оскільки голови високих людей можуть торкатися низького даху автомобіля.

Переважаючі в інтер'єрі матові матеріали, розмежовані хромованими вставками, напевно, приємно порадують око власника нового авто Хюндай Соната. Однак, хоча салон здебільшого красивий і функціональний, без помилок теж не обійшлося. Наприклад, корейський автомобіль обладнаний надто плоскими та незручними передніми сидіннями, а оббивка розчаровує низькою якістю.

Варіації оздоблення салону будуть різними залежно від комплектації автомобіля. Уже в базовій версії нової Сонати до набору увійдуть такі пристрої, як Bluetooth, USB-порт і ще кілька інших приємних опцій. Для комплектації моделі Соната Limited корейські дизайнери планують зробити салон, повністю обтягнутий шкірою, двозональний автоматичний клімат-контроль, сидіння з підігрівом та інші опції.

Слід сказати кілька слів і про гарантії безпеки власників оновленої Hyundai Sonata. IIHS, Американський Страховий інститут, що відповідає за безпеку дорожнього руху, провів серію краш-тестів корейського автомобіля і поставив йому високий бал безпеки - Top Safety Pick. Під час проведення випробувань працівники IIHS переконалися, що нове авто чудово витримує бокові, фронтальні та задні удари. Машина також з легкістю витримала випробування на міцність даху при перекиданні автомобіля.

Вельми сильно оновлена структура управління Сонати створила абсолютно нову структурну жорсткість, і насправді, нова Соната набагато легше керована, ніж попередня модель.

У новій Сонаті можуть використовуватися три види коліс: для комплектації GLS - 16-дюймові, Limited - 17-дюймові та S port- T uned SE - 18-дюймові. Але цей автомобіль у 16-дюймових дисках програє в дизайні, можливо тому, що здається, що пропорції злегка порушені.

Підвіска Сонати здається значно м'якшою, як порівняти з випуском корейського автомобіля 2010 року, завдяки модернізованим ресорам і задньому стабілізатору. Так, підвіска нової Sonata являє собою компроміс між спортивним водінням і досить комфортабельними ходовими характеристиками.

Від самого початку у всіх трьох комплектаціях корейської новинки використовуватиметься один і той самий вид двигуна - Theta II - двигун із прямим уприскуванням палива, об'ємом 2,4 л. Його потужність дорівнює 198 кінським силам (система подвійного вихлопу здатна збільшити показники комплектації SE ще на 2 кінські сили), а крутний момент - 184 Нм. Цей двигун нового автомобіля може працювати з 6-швидкісною механічною коробкою передач або коробкою-автоматом. Витрата пального нової Сонати є однією з найнезначніших серед сегментів цих автомобілів. Так, під час їзди трасою, новинка авто витрачає близько 6,7 л з розрахунку на 100 км, а в умовах міської їзди - всього 10,2 л.

Бажання зробити Сонату якомога легшою призвели до того, що вага її дорівнює тепер трохи більше 1 400 кг. Це означає, що вона стала на 35-45 кг (точна цифра залежить від комплектації) меншою за торішню генерацію корейського авто.

Двигун V6 міняти не збираються ні зараз, ні пізніше. Корейські розробники заявили, що нічого, що важить більше, ніж 4-циліндровий двигун, вони не мають наміру застосовувати в Хюндай через проблеми, що можуть виникнути у зв'язку зі збільшенням ваги авто.

Тепер настав час перевірки оновленої Sonata 2011 на дорозі. Швидкість руху корейського автомобіля майже не відчувається, авто чудово тримає вказаний шлях і чудово слухається керма навіть в умовах їзди на високих швидкостях. Керувати новою Сонатою дуже просто. Тільки ось м'яка підвіска злегка "пробивається" на поганій дорозі, тому перед сильно помітними вибоїнами необхідно пригальмовувати.

Можливо, ви думали, що не можна і мріяти про низьку витрату палива під час їзди на найвищих передачах. Річ у тім, що передачі нової машини мають високу еластичність, а з шостої передачі можливо дуже швидко переключитися на знижену.

4-циліндровий движок Сонати 2011 року має один помітний недолік - на жаль, цей двигун видає дуже багато шуму. При цьому, мотор Хюндай Соната досить шумить вже на низьких обертах і навіть, якщо машина їде на холостих.

У корейського виробника є й інші плани на майбутнє, які стосуються оновленої Hyundai Sonata. Про два нові двигуни - 2-літровий 4-циліндровий турбодвигун і гібридний силовий двигун автоконцерн повідає більш докладно на автошоу в Нью-Йорку. Нове видання двигуна з прямим уприскуванням палива, здатним видати потужність у 250 "конячок", водночас вирізнятиметься відносно маленькою витратою палива. Однак ця модель двигуна стане доступною тільки за попереднім замовленням.

Гібридний движок Сонати з літій-полімерними батареями встановлюватимуть на комплектацію Соната з шестишвидкісною автоматичною коробкою передач. Корейська новинка авто зможе скласти непогану конкуренцію в плані економії пального таким "грандам" як Camry Hybrid і Fusion Hybrid.

Говорячи про результати тест-драйву Хюндай Соната, слід зазначити, що особливо серйозних недоліків в автомобілі ми не виявили. Тільки коли стали вивчати ціни на новинку авто, ми, мабуть, змогли знайти чималий "мінус", що стосується Sonata. Можливо, корейські автомобільні концерни вже встигли розбалувати нас своїми, здебільшого, невеликими цінами, проте ціна Сонати 2011 року здається не такою вже й маленькою. Соната GLS з ручною коробкою передач коштує всього 20 000$, а Соната SE - 22 595 доларів США. Вартість найбільш "наповненої" Соната Limited, не включаючи навігаційний пакет, коштує 26 000 доларів, а за наявність цієї опції доведеться заплатити в сумі 27 395 доларів.

Нові Hyundai Sonata, забезпечені двигунами об'ємом 2 літри, з гібридними силовими установками, потраплять до офіційних дилерів уже наприкінці поточного року. Авто Соната з двигунами об'ємом 2, 4 л вже зараз є у продажу в Північній Америці, і вже цього року слід очікувати початку продажів автомобіля в країнах Європи.