Фольксваген "тип 2", транспортер або більш відомий у народі під назвою автобус вважається родоначальником пасажирських і вантажних фургонів. Після з'явився Фольксваген Жук "тип 1", цей автобус був запроваджений у 1950 році і одразу став популярним. Популярність викликала хвилю наслідувачів, таких як Форд Еконолайн, Додж A100 і Шевроле Корвана, у яких навіть деякі службові програми були схожі на програми Фольксвагена.
Основну ідею з виробництва цього автобуса приписують голландському концерну Фольксвагенпредставники якого 1947 року виклали цю ідею на папері. Перша конструкція автобуса була не зовсім аеродинамічною, але після доопрацювання її покращили. Через три роки Фольксвагени почали виробляти масово.
З часу від початку виробництва Фольксвагена "тип 2" минуло багато часу, і його пропонували та існують зараз у різних варіаціях. Серед них є: варіація автомобіля без бічних вікон і задніх сидінь (фургон); автомобіль з дахом, що піднімається (вантажний фургон); фургон з бічними вікнами і знімними задніми сидіннями (виробництво в Німеччині) - може використовуватися як пасажирський, так і вантажний транспортний засіб.
Є фургон із більш затишним інтер'єром, що нагадує легковий автомобіль (такі автомобілі з'явилися, починаючи з третього покоління Фольксвагенів); фургон зі стельовими вікнами і люком (також називається мікроавтобус - люкс). Випущено бортову вантажівку (пікап); вантажний автомобіль з бортовою платформою, подвійною кабіною з двома рядами сидінь; Кемпінг Ван; напів- кемпінг Ван, який також може використовуватися як легковий автомобіль.
За часів руху хіпі наприкінці 60-х і початку 70-х років автобус став широко відомим символом руху. Для багатьох автобус Фольксваген був не тільки засобом пересування, а й символом того часу. Це було модним.
Модно і популярно було також розфарбовувати свої автобуси. І всі люди, у яких був хоча б невеликий талант, перетворювали свої Фольксвагени на полотна для малювання. У ті часи вулиці наповнилися автобусами, розфарбованими в різні кольори і прикрашеними різними картинами, на які вистачало фантазії. Антивоєнні активісти навіть запропонували замінити логотип VW (логотип Фольксвагена) на намальований знак миру.
І в наші часи автобус користується популярністю, тому Фольксваген довів свою довговічність.