Ніхто не стане заперечувати, що одвічна боротьба між двома типами кузовів не закінчена. У різний час, у цілих країн або окремих регіонів, пальму першості бере то одна, то інша сторона. Але ось у компанії Geely важко знайти таке протиборство. Чому?

Якщо згадати німецьку компанію Audiто зовсім небагато у неї в лінійці моделей з кузовом хетчбек. Чи не тому, що марка більше позиціонує себе, як представник респектабельних людей із середнім і вищим достатком.

У той самий час, у лінійці іншого німецького виробника - Opel, більшим успіхом завжди користувалися більш практичні автомобілі. Адже машин з кузовом універсал і хетчбек тут і справді було більше. Досить згадати легендарний Opel Kadett, лаври успіху якого і понині несе продовжувач славних традицій Daewoo. Чи не тому, що покупцями машин цієї марки були молоді люди або щойно створені сім'ї.

А ось японська компанія Хонда йшла дещо іншим шляхом, створюючи переважно авто зі спортивною вдачею. І тут під іменем Civic бал правив заводний, молодіжний і симпатичний хетчбек.

А ось у лінійці компанії Geely можна зустріти не так багато машин із цим типом кузова. Лише нещодавно вивели спадкоємця невеличкого міського хетчбека - Geely LC Cross. Ще можна згадати, що вже протягом кількох років на ринку пропонують середньорозмірний Geely Emgrand7 у такому ж кузові. І то він з'явився пізніше за седан.

Такий несподіваний погляд назад дає зрозуміти, що компанія все-таки більше залишається прихильником концепції - "Авто для сім'ї та бізнесу". Згадуючи самих китайців, потрібно пам'ятати, що їхнім першим транспортним засобом скоріше виступатиме скутер, а автомобіль з'явиться дещо пізніше. Хоча й ця планка вже починає відсуватися. І поява недорогого міського автомобіля тому підтвердження.