На презентації автомобіля, де був присутній Павло, інженери не розповідали ні про параметри автомобіля, ні про будь-які інші технічні характеристики. Увагу було приділено тільки електронним новинкам моделі. Благо, тут їх більш ніж достатньо. Приміром, дещо збільшений у розмірах і оснащений сенсорною панеллю джойстик управління iDrive, розташований праворуч від важеля перемикання передач. Мультимедійне обладнання оснащене більш потужним процесором.

На великий десятидюймовий екран можна вивести різноманітну інформацію, використовуючи той самий джойстик iDrive, який може розпізнавати букви і цифри. Крім поліпшеної навігаційної системи та іншого обладнання додалася можливість спостереження за місцем розташування автомобіля зверху. Раніше можна було бачити тільки положення спереду, ззаду і з боків. Тепер у наявності повний круговий огляд. Оздоблення салону також зазнало зовнішніх змін, але вони незначні. Стильна шкіряна оббивка крісел, виділяється дисплей, який дуже схожий на iPad і не поступається останньому за якістю графіки. Зручність водіння в темний час доби забезпечать прилади нічного бачення, які розпізнають не тільки автомобілі, а й пішоходів і навіть тварин.

Павло відзначає відмінну оглядовість. Подорожуючи околицями, не можна не звернути увагу на красу природи, все чудово проглядається. У третій моделі з'явилися задньопривідні варіанти. Автомобіль, який тестує Павло, повнопривідний, версія BMW X5 (F15) 30d xDrive. Тут встановлено трилітровий дизельний силовий агрегат потужністю 258 кінських сил. При з'їзді на гравійну дорогу відзначено, що особливими позашляховими якостями модель похвалитися не може. Тут є електронні системи допомоги при спусках і підйомах. Також можна обрати режими роботи багатодискової фрикційної муфти, яка розподіляє крутний момент між осями, та електронного блокування міжосьових диференціалів. Зазвичай же вони діють автоматично. Зазначено, що ямки відчуваються.

Покращилися динамічні якості автомобіля: від нульової швидкості до 100 кілометрів на годину час розгону становить 6, 9 секунд проти 7, 6 у попередній модифікації. Двигуни стали використовувати паливо більш економно, що свідчить про хороші екологічні властивості автомобіля. Середній показник витрати склав при тестуванні 8, 5 літрів.

У підсумку Павло розповідає про категорію громадян, які віддають перевагу BMW X5. Вікова категорія автовласників - від 30 до 50 років, причому це здебільшого забезпечені чоловіки та жінки. Середня вартість витрат становить 1. 108. 140 рублів з урахуванням страхування, сплати транспортного податку та інших статей. Не кожен може дозволити собі такий автомобіль. Втім, свої покупці у моделі є.