Ім'я Daewoo у Кореї сьогодні - синонім краху, незважаючи на те, що 25 років тому здавалося, що світ не встоїть перед корейською експансією...

Усе почалося в далекому 1962 році, коли власники маленької компанії National Motors стали партнерами Nissan. Під ім'ям Saenara Motor стали збирати Nissan Bluebird за ліцензією. У 1965-му Saenara Motors було продано концерну Shinjin Industrial, перейменовано в Shinjin Motor, а від Nissan пішли в стан конкурентів із Toyota. Випускалися моделі Corona і Publica - копії японських аналогів.

Компанія навіть була монополістом на ринку, але активне лобіювання з боку конкурентів із Hyundai, Asia Motors і KIA призвели до зняття монополії та бурхливого зростання корейської автопромисловості. У 1972-му уряд Південної Кореї дозволив продаж японської частки General Motors. 1976 року підприємство, перейменоване на Saehan Motors, випускало машини, розроблені фахівцями компанії. Opel.

У 1982 році фірма повністю перейшла під контроль Daewoo Group і було перейменовано в Daewoo Motors. Але зв'язки з GM розірвані не були і до 1998 року всі Daewoo базувалися на різних моделях американського концерну.

У 1992 р. співпрацю з GM було припинено і Daewoo стала незалежною фірмою. Першим самостійно розробленим на заводі автомобілем став відомий нам Daewoo Lanos, який побачив світ наприкінці 1996-го. Ще через 2 роки народилася одна з найвідоміших моделей марки - Matiz. Акції компанії стрімко злітали, але хмари вже починали згущуватися.

У 1998 році, в розпал фінансової кризи, Daewoo купує загрузлу в боргах компанію SsangYong. Але вже у 2000 р. конгломерат-банкрут змушений був позбутися непомірної ноші. Сама фірма була продана... GM. Відтоді Daewoo продавалися тільки в Кореї, а з 2011 року марка зникла з автомобільних каталогів.

Найбільше нагадування про колись могутню імперію Daewoo збереглося в Узбекистані і також контролюється GM.